Regulacja gaznika (nie wiem jak jest w 2t):
Służą do tego 2 śrubki znajdujące się na jego boku. Ta ze sprężynką odpowiada za obroty a ta druga (ustawiona pod kontem) do mieszanki. Tą śrubką od mieszanki regulujemy tak aby silnik zaczął równo pracować, a później ustawić ją w takim położeniu w którym silnik pracuje równo i na najwyższych obrotach. Następnie regulujemy obroty tą drugą śrubką aby były one najmniejsze i potem znowu ponawiamy regulację mieszanki. Robimy to dotąd aż regulując mieszanką nie zmienią nam się obroty silnika na większe.
Dobrą regulację silnika można zobaczyć po kolorze świecy. Jeżeli jej końcówka jest koloru kawy z mlekiem to znaczy że gaźnik jest idealnie ustawiony. Jeżeli świeca jest koloru jasnego tzn. że mieszanka jest zbyt uboga, a gdy świeca jest w czarnym osadzie tzn. że mieszanka jest za bogata.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach