Autor |
Wiadomość |
davi15
JKM
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Jarocin ( Bronx )
|
|
|
|
on ci tylko to powietrze zrobi i nic wiecej 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:17, 08 Mar 2008 |
|
 |
|
 |
Rataj
MOTO JKM
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kotlin
|
|
|
|
ale zawsze to cos:P   
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:16, 19 Mar 2008 |
|
 |
Kendi
Zapychacz
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
Regulacja gaznika (nie wiem jak jest w 2t):
Służą do tego 2 śrubki znajdujące się na jego boku. Ta ze sprężynką odpowiada za obroty a ta druga (ustawiona pod kontem) do mieszanki. Tą śrubką od mieszanki regulujemy tak aby silnik zaczął równo pracować, a później ustawić ją w takim położeniu w którym silnik pracuje równo i na najwyższych obrotach. Następnie regulujemy obroty tą drugą śrubką aby były one najmniejsze i potem znowu ponawiamy regulację mieszanki. Robimy to dotąd aż regulując mieszanką nie zmienią nam się obroty silnika na większe.
Dobrą regulację silnika można zobaczyć po kolorze świecy. Jeżeli jej końcówka jest koloru kawy z mlekiem to znaczy że gaźnik jest idealnie ustawiony. Jeżeli świeca jest koloru jasnego tzn. że mieszanka jest zbyt uboga, a gdy świeca jest w czarnym osadzie tzn. że mieszanka jest za bogata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:35, 19 Mar 2008 |
|
 |
Rataj
MOTO JKM
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 1491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kotlin
|
|
|
|
jedz do doliy najlepsze rozwiazanie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:25, 20 Mar 2008 |
|
 |
|